Toimitus ja lähetys
Mikäli artikkelisi toimitetaan rahtiyhtiön kautta, kuljetuspalvelu ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen aikarajasta lähetyksen vastaanottamiseksi. Huomioithan siis puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi oikeellisuuden!
Tarkistakaa roskapostikansio saadaksenne puuttuvan sähköpostin. Jos et saa sitä 24 tunnin kuluessa, ottakaa yhteyttä meihin, niin tarkistamme asian välittömästi.
Tuotteemme toimitetaan kotimaassa ilman toimituskuluja.
Saat sähköpostitse ilmoituksia ja yksityiskohtaisen seurannan lähetyksestäsi. Jos et saa sähköpostia, tarkista sähköpostisi roskapostikansio! Mikäli kyseessä on kuljetusliikkeen toimitus, kuljetusliike ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Huomioithan aina, että tietosi ovat oikein!
Toimituksesi saattaa koostua useista paketeista. Nämä voivat saapua eri päivinä logistisista syistä. Suuren toimitusmäärän vuoksi voi esiintyä viiveitä toimituksessa. Kuitenkin logistiikkayritys pyrkii toimittamaan lähetyksen mahdollisimman nopeasti. Ota meihin yhteyttä, jos et saa muita paketteja kolmen päivän kuluessa.
Lähetämme pakettitavaraa DHL Paket, DPD ja GLS kautta. Kuriiritavara toimitetaan DB Schenkerin tai IDS Logistik -yhtiön kautta ilmaiseksi tien reunalle. Kuriiritavaran toimitus sovitaan kanssasi lähetysliikkeen toimesta sähköpostitse tai puhelimitse.
Emme tarjoa noutomahdollisuutta. OK-Living on puhdas verkkokauppa, jolla on useita varastopaikkoja ympäri Eurooppaa. Nouto ei ole logistisista syistä mahdollista.
Oston jälkeen muutoksia ei ole enää mahdollista tehdä. Mikäli tuote ei vielä ole lähetyksessä, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse.
Toimituksesi voi koostua useista paketeista, jotka voidaan toimittaa eri päivinä. Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä, niin tarkistamme asian sisäisesti ja otamme tarvittaessa yhteyttä kuljetusyrityksiin.
Toimitus tapahtuu vain maan sisällä. Saariin ei toimiteta.
On täysin mahdollista, että tavarasi toimitetaan useissa paketeissa ja saapuvat eri aikoina. Jos jäljellä oleva tavara ei saavu sinulle 3 päivän kuluessa ensimmäisestä saapumisesta, ota meihin yhteyttä!
Ei. Emme tarjoa ulkomaan toimituksia ok-living.de -sivustolla. Kuitenkin kaupasta OK-Living.eu löydät luettelon kaikista maista, joihin voit ostaa ja toimitus tapahtuu kyseisessä maassa.
Maksuehdot
Valitessasi maksutavaksi ennakkomaksun tilisiirrolla, siirräthän summan 10 arkipäivän kuluessa. Tämän ajan varastamme tuotteen sinulle.
Omistaja: OK Living GmbH u. Co. KG
IBAN: DE67 1207 0000 0378 3800 01
BIC: DEUTDEBB160
Maksutapahtumassa tulee ilmoittaa tarkka viite, kuten tilausvahvistussähköpostissa on mainittu.
Tilauksen yhteydessä voit valita maksutavaksi "Osto laskulla", kun tilauksen arvo on enintään 4 000 euroa. OK-Living tarjoaa "Osto laskulla" -mahdollisuuden maksupalveluntarjoaja Mollien (Klarna Bank AB) kautta. Klarna Bank AB suorittaa suoraan tilauksen aikana henkilöllisyys- ja maksukykyarvioinnin, joten on tarpeen, että hyväksyt tietojen siirtämisen Klarnaan. Huomaa, että tämän tarkastuksen vuoksi osoitteen jälkikäteinen muutos ei ole sallittua. Tarkastus tapahtuu samanaikaisesti taustalla, jotta voit mahdollisimman nopeasti saattaa tilauksesi päätökseen, kun luottokelpoisuutesi on vahvistettu. Kun OK-Living on lähettänyt tilauksesi, Klarna lähettää sinulle pian asianmukaiset maksutiedot sähköpostitse. Saat laskusi Klarna:lta. Ole hyvä ja maksa laskun summa suoraan Klarna:lle. Klarna tiedottaa sinua selkeästi sähköpostitse tai sovelluksessa. Maksuaika Klarna:lle on 30 päivää. Lisätietoja löydät myös seuraavasta linkistä: https://www.klarna.com/de/kundenservice/
”Osto laskulla” -maksuvaihtoehto on saatavilla 0,01 €:sta enintään 4000 €:oon, edellyttäen että maksukyky on kunnossa.
Jos valitset maksuvaihtoehdoksi siirron, käytä tässä mainittua pankkitiliä, joka toimitetaan sinulle myös tilauksen vastaanottamisen yhteydessä sähköpostitse, ja maksa 10 päivän kuluessa. Pyydämme ymmärrystä, että voimme varata tilaamasi tavarat vain tämän ajan. Jos maksua ei näy tilillämme tämän ajan kuluessa, perumme tilauksesi.
Yritämme tarjota asiakkaillemme monia maksutapoja. Yleisö tästä löytyy "Maksutavat" -osastosta verkkokauppamme alaosasta.
Peruutus / Peruuttaminen / Valitus / Palautus
Kun palautuksesi on vahvistettu järjestelmässämme, teemme välittömästi palautuksen.
Voit reklamoida ja palauttaa tuotteesi meille ilmaiseksi 30 päivän kuluessa. Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä sähköpostitse.
Tilauksen päätyttyä muutoksia ei enää voi tehdä. Jos haluat tilata lisää tuotteita, ei hätää! Meillä on ilmainen toimitus.
Ota meihin yhteyttä, niin lähetämme sinulle palautuslipun mielellämme.
Voit peruuttaa tilauksesi ilman syytä. Ole hyvä ja lähetä peruutuspyyntö, jossa ilmoitat tilausnumeron!
Sinulla on oikeus peruuttaa tämä sopimus ilman syytä kuukauden kuluessa.
Kysymyksiä tuotteista
Tuotteen toimituksen mukana saat kokoamisohjeet. Tuotteesi saattaa koostua useista pakkauksista tai erillisestä ruuvipakkauksesta, joten voit löytää kokoamisohjeet yhdestä näistä.
Tarkat toimitussisällöt löytyvät kunkin tuotteen kuvauksesta. Yleensä asennusmateriaalit sisältyvät.
Saat laskun sähköpostitse, kun tavarasi on lähetetty.
Tuotteemme valmistetaan pääasiassa Euroopassa. Monet huonekalut valmistamme tilaustuotantona OK-Livingille sertifioiduissa itäeurooppalaisissa kumppanifirmoissa. Olemme päivittäin yhteydessä valmistajiimme parannusten, asiakaskysymysten ja uusien kehitysten suhteen.
Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä sähköpostitse, ilmoittamalla tilausnumerosi ja ostettu tuote.
Ei. OK-Livingissä ostoksesi ei ole sidottu vähimmäistilausmäärään. Arvostamme ostostasi, olipa se suuri tai pieni!
Ostajana sinulla on 2 vuoden takuuvaatimus tavaroiden toimituspäivästä lähtien.
Jokaisella tuoteinformaatiosivulla voit tarkistaa, onko tuotteesi tällä hetkellä varastossa. Kaikista uudelleen saatavilla olevista tuotteista, joita ei ole varastossa, ilmoitamme käsittelyajat. Vaihtoehtoisesti voit myös pyytää tietoa sähköpostitse tuotteen uudelleen varastoinnista.
Lisäalennus ei ole enää mahdollinen, koska tuotteemme on aina hinnoiteltu mahdollisimman alhaiseksi.
Voit reklamoida ja palauttaa tuotteesi meille maksutta 30 päivän kuluessa. Ota tähän yhteyttä sähköpostitse.
Oma asiakastili
Asiakastililläsi kohdassa 'Osoitteeni' voit lisätä tai muokata toimitus- ja laskutusosoitteitasi. Tämä koskee vielä kesken olevia tilausprosesseja.
Jos olet unohtanut salasanasi, voit palauttaa sen suoraan kirjautumisen yhteydessä. Klikkaa siellä 'Olen unohtanut salasanani' ja seuraa lisäohjeita!
Kirjaudu ulos napsauttamalla 'Tili' ja sitten avautuvassa ikkunassa 'Kirjaudu ulos'.
Asiakastililläsi kohdassa 'Henkilöprofiili' voit muuttaa nimeäsi, sähköpostiosoitettasi, salasanaasi tai titteliäsi.
Uutiskirje
Jos haluat peruuttaa OK-LIVING-uutiskirjeen tilauksen, voit tehdä sen missä tahansa uutiskirjeessä 'Peruuta tilaus' -linkin kautta tai uutiskirjeasetuksissa asiakastilissäsi. Oletko perunut uutiskirjeen tilauksen, mutta saat silti sähköposteja meiltä? Ota tällöin ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@ok-living.fi!
Jos haluat poistaa asiakastilisi, lähetäthän pyyntösi yhteydenottolomakkeen kautta!
Voit tilata OK-LIVING-uutiskirjeen täältä.